Barangolások az Alföldön

Az Alföldi Kéktúra

Az Alföldi Kéktúra

Az alaptörténet

2017. szeptember 07. - BEFŐZDE

Sziasztok!

 

Régen sokat túráztam, igaz inkább hegyvidéki körülmények között. Valójában ebben nőttem fel. Gyerekkoromban barlangásztunk (igaz nem hivatalos körülmények között, nem szakosztállyal), sziklát másztunk, meg persze mindent csináltunk, amit egy fiatal az erdőben csinálhat.

Sajnos az idő más irányba vitte az életem. A túrák maradtak ugyan, de szakmailag teljesn más irányba terelődtem. Voltam gépszerelő, informatikus, építészettel foglalkozó vállalkozó, de kocsmáros is. Aztán egyszer csak ismét (immáron eltökélve, hogy utoljára) felnyitottam a felvételi tájékoztatót, hátha van benne valami értelmes szak, amire lehetne jelentkezni és láss csodát...megtaláltam a természetvédelmi mérnök képzést (ami egyébként nem túl rég került bele. Gyorsan be is adtama jeletkezést, majd el is végeztem a sulit. Így terelődtem vissza a gyerekkori hobbimhoz és azóta is ezzel foglalkozom, bár kicsit másképpen, mint amiről az átlagember azt gondolja, hogy a természetvédelem feladata (akit érdekel kicsit bővebben: www.giligan.hu)

Ugyanakkor az elmúlt időkben ismét sok lett a munka, kevesebb a túra, kevesebb a szórakozás, így úgy döntöttem, hogy valamit kezdeni kell (az erőnlét javításáért és a kilók csökkentéséért), így egy régi tervembe kezdtem bele. Mégpedig a Kéktúrába. Ugyan tervben van az országos is, de egyenlőre kézenfekvőbb volt az Alföldi Kéktúrát elkezdeni, hiszen a kék túra nyomvonala mellett élek Túrkevén.

A blogot fogom használni marketing célokra is. No nem azért, hoyg forrásokat teremtsek magamnak, hanem azért, mert a civil szervezetünk programjait szeretnénk megismertetni minél több emberrel. Ezért előre is elnézést kérek (akit nagyon nem érdekel hagyja figyelmen kívül, akit viszont érdekel kérem segítse a munkánkat. Ezúton is köszönöm a segítséget mindenkitől.

Szóval ez a blog a kék túra útvonalait fogja bemutatni a látnivalókkal, érdekességekkel egy természetvédelmi mérnök szemszögéből.

 

ak_jelveny3.jpg

 

Jó olvasgatást!

 

Sziasztok: Szász Béla

 

befozde_gyumolccsel.jpg

giligan_logo_design002-2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://alfoldikektura.blog.hu/api/trackback/id/tr3112806802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása